Często zadawane pytania

Jak sprawdzić stan mojego zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po w momencie odebrania przesyłki przez kuriera, otrzymasz link ze strony kurierskiej pozwalający śledzić Twoją paczkę.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

W przeciągu 24 godzin od skompletowania zamówienia, zamówimy dla Ciebie kuriera. Od tego momentu czas realizacji zamówienia, zależny jest od wybranej przez Ciebie opcji dostawy.

 

Jakie istnieją formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,

  • paczkomaty InPost,

  • odbiór osobisty.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Starowiślna 5/33 , 03-193 Warszawa.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na ten moment Flame of Żerań Marcin Stajniak, jest działalnością gospodarczą, która nie wystawia faktur VAT. Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać rachunek/fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi, przekaż nam informację o potrzebie faktury bez VAT oraz podaj dane do faktury.


 

Co z produktami które są niedostępne w magazynie?

Chwilowy brak towaru na magazynie, oznacza iż w danym momencie wybrany produkt jest niedostępny ze względu np. na brak olejków zapachowych. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem – skontaktuj się z nami.


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.


 

Mam problem z zamówionym produktem, co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.


 

Reklamacja

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie. Reklamacji podlega np. towar niezgodny z opisem. Opis produktu znajdziesz na naszej stronie.


 

Uszkodzona paczka / uszkodzony towar / zamówienie niekompletne

Mój towar okazał uszkodzony/ moja paczka okazała się uszkodzona / zamówienie okazało się niekompletne.
Nie panikuj, zajmiemy się z Twoją sprawą!
W pierwszej kolejności, skontaktuj się z nami, a następnie przygotuj się do wysłania paczki zwrotnej.

Co musi zawierać paczka zwrotna:
– Paragon zwracanego zamówienia
– Faktura w przypadku towaru zakupionego przez firmę
– Paczka z zamówieniem
– Wypełniony formularz odstąpienia od umowy na odległość (przesłany przez nas po kontakcie z nami)


 

W przypadku uszkodzonej paczki:
Wszystkie powyższe oraz:
– Protokół szkody

Moja przesyłka okazała się uszkodzona, co robić?
Niestety w niektórych wypadkach, towar który staranie pakujemy, może się okazać uszkodzony w transporcie, w takim wypadku skontaktuj się w I kolejności z firmą kurierską i spiszcie protokół szkody.
Wszystkie nasze paczki są ubezpieczone, natomiast w celu uzyskania ubezpieczenia potrzebujemy od Ciebie drogi kliencie, protokół szkody.
Jest to szczególnie ważne w przypadku szkła, które ze swojej natury może ulec uszkodzeniu.